Sunday, July 11, 2010

Viva Spanjaarde en Spanjoele!

As ‘n Spanjoel is ek natuurlik baie opgewonde oor die finale uitslag van die wêreldbeker sokker 2010. Nie dat die ander ooit ‘n kans gehad het nie!


Hoera vir die Spanjaarde!

Dit is natuurlik duidelik dat my voorvaders oorspronklik Spaans was. ‘n Mens kan dit steeds sien in die aristokratiese buig van my lang neus en die glansende swart krulhare op my ore. (Sommige mense skimp dat my verwaandheid dalk ook van Spaanse afkoms is, maar sulke giftigheid kan mens seker verwag as jy suksesvol en aantreklik is.)

My oer-oer-oer-grootmoeder was Villaetta, Koningin Isabella se spierwit troetelspanjoel. Sy het (effens skandelik) deurmekaar geraak met die pikswart Noorse spioen Spanjoel Uhamm ibn Nasr van Aragon, en dit is waar my bloedlyn se kolle vandaan kom.

Nou ja, ek kan nog baie stories vertel van my voorsate se betrokkenheid in al die Europese intriges van daardie dae af, tot by die Spaanse Vryheidsoorlog waartydens een van my ooms deurmekaar geraak het met die Britse geheime diens en uiteindelik die Internasionale Speurdiens …

No comments:

Post a Comment