Sunday, July 11, 2010

Hoekom ek so slim speurhond is

Mense wil altyd weet hoekom ek so slim is.

Daar is niks ongewoon aan my resep vir sukses nie: dit is ‘n kombinasie van natuurlike potensiaal, en goeie opleiding.

En oeffening, natuurlik. Selfdisipline.

Net soos ander beroemde speurders in die literatuur (dink maar aan Sherlock Holmes, Hercule Poirot en Maigret) het ek ‘n geordende brein. Ek glo in metodiese deeglikheid.

En dan moet jy nie bang wees om nou en dan ‘n kans te waag nie!

Ek gebruik my kennis van menslike psigologie, chaos teorie en natuurlik ook aardrykskunde om sake op te los. Dit help om ‘n paar tale te kan praat, en ‘n werkende kennis te hê van spioenasie netwerke en boewe se gewoontes.

Dan is dit bloot net ‘n kwessie van wakker wees.

Stokperdjies? Ja.

Ek verkies stokperdjies wat my vaardighede vlymskerp hou. Soos skaakspeel en om my judo en karate op astrante katte te oeffen.

Ek spandeer ook baie tyd op die Internet, waar ek navorsing doen oor allerhande interessante goed.

No comments:

Post a Comment