Wednesday, July 21, 2010

Londen


‘n Ou vriend van my wat tans op die Seychelles woon, skryf vir my ‘n e-pos en kla oor die Midde-Oostelike sjeiks wat tans daardie eilande in groot dele opkoop en die natuurskoon verwoes met hul weelderige paleise en hotelle.
Hulle voer ook goedkoop arbeid in (moderne slawe) wat daar werk in haglike omstandighede.
Dit is alles waar – ek het dit self gesien laas toe ek daar was.
Wat ek ironies vind, is dat hierdie ou (met trots) steeds ‘n Britse burger is – al bly hy al jare lank in die ou ‘kolonies’.
Wanneer laas was hy in Londen?
Laas toe ék was (en onthou, ek is 'n reisende hond), het ek omtrent nie ‘n enkele Brit gesien nie (wel baie sjeiks en Afrikane en mense van die Indiese Subkontinent, om nie eens van die Amerikaners te praat nie ...)
As dit nie was dat ek bang was ek word weer van ‘n middeljare krisis beskuldig nie, het ek gevra:
Wat word van die wêreld?

No comments:

Post a Comment