Wednesday, August 25, 2010

Suburb fauna



Broef-Broef beweer dat die suburbs my vet en lui gemaak het.
Wat weet hy?
Die intriges hier is net meer subtiel. Die challenges lê op ‘n ander vlak.
Daar is, byvoorbeeld, die rot-dier wat in ons tuin woon. Mense sê ek moet ontslae raak van hom. Maar het hulle al sy tande gesien?
Natuurlik is ek nie bang vir hom nie. Die ding is net dat hy nogal goeie geselskap is. Hy weet altyd waar elke kat is, en hy ken elke swak plek in hul roetines (daar is baie). Hy ken ook elke huishouding se geheime, skandes en wegsteekplekke.
Die fisante en tarentale is dom. Hulle is daar om gejaag te word. Maar daar bly plat meerkatte onder by die stroompie wat hulle storie ken.
En daar is ‘n uil waarmee ek soms gesels (as die rot-dier nie by is nie).
Die suburbs is vol wildlewe, dus.
Nou praat ek nog nie eens van die mense nie!

No comments:

Post a Comment