Wednesday, August 11, 2010

Kurrikulum


Ek doen elke middag saam met my klein mens huiswerk. OK, ek verleen morele ondersteuning aan die poging deur op die boeke rond te lê en te snork.
Maar nou en dan gooi ek ‘n oog oor die inhoud van daardie boeke.

Wat leer julle julle kinders deesdae?

Wat op aarde dink julle moet hulle doen met al daai oorbodige kennis? Dit is kwalik interessant.
En hulle leer verkeerd: lyste goeters wat ander mense uitgedink het.

Julle het die kat aan die stert beet.

Die eerste ding om vir kinders te leer, is hoe om te dink.
Ek stel voor julle begin met Logika in graad 1, en volg dit dan op met sagte filosofie. Daarna kan mens basiese natuurwette van die begin af aanpak, soos Copernicus en Newton.
Dit gee dan sommer ‘n gevoel vir die onwikkeling van Kennis.

Dit sal baie van die probleme van hierdie kits-samelewing van julle oplos.
Glo my.

No comments:

Post a Comment