Monday, August 2, 2010

Moedertaal


Ek praat verskeie tale. Dit was onafwendbaar, weens my herkoms en natuurlik my opleiding in die internasionale speurskool.
Honde het ‘n natuurlike talent vir tale. Ons praat net nie graag kat nie. Dit is ‘n taal daardie wat regtig jou ore laat suis. Soveel vloekwoorde! En lelikes, hoor.
As ‘n Spanjoel is ek natuurlik basiese Spaans magtig. Ingebore. My opleiding was meestal in Engels, want dit is mos die taal wat sogenaamd ‘n akademiese paspoort is. So sê hulle, en dit is waar dat die meeste handboeke wat ek moes bestudeer, in engels is.
Ander Europese tale: natuurlik. Hoe kan ek werk daarsonder? Frans is nodig vir elke ordentlike flirtasie, en kos proe beter in Italiaans.
Afrikaans is lekker want dit raak sommer aan alles en dit is net reg op die tong. Ek is mal daaroor want dit is die taal wat my huismense praat, en hulle praat dikwels van kos.
En stap.
En kussings.
En nog koekies.
Mooi woorde!

No comments:

Post a Comment