Saturday, August 21, 2010

Refleksie op ‘n reënerige Saterdagmiddag


Eksamens?
Belaglike geleenthede. Nietemin het ek nog altyd redelik goed, selfs soms uitstekend, in alle eksamens presteer wat ek moes aflê. Spoorsny, skyfskiet, geskiedenis, Russies …
Die hele boedel.
En nou moet ek weer graad 6 saam met my mens ook leer.
Elke middag.
Daar is nie veel nuwighede vir my nie en ek slaap gewoonlik, of lees ‘n ander boek. Soms Google ek bietjie.
Ek lees my Facebook bladsy en skryf my blog. As dit reën, soos vandag, lê ek op my bed en hou die kat oorkant die straat met ‘n verkyker dop. Hy hou nie van nat nie, maar daar is ‘n plekkie op sy huis se dak wat droog bly en waar hy graag lê om voëltjies dop te hou.
Die voëls hou ook nie van die reën nie. Behalwe vir die hadedas en die reiers, want die wurms en die paddas hou wel van reën.

Mis ek ooit die aksie van my speurhond-dae?
Hoe kan ek as daar soveel is om my besig te hou.

En my dae van speurhond speel is ook nog lank nie oor nie.

No comments:

Post a Comment