Sunday, August 15, 2010

Broef-Broef as jong leerling van die Speurskool

Soos die lesers van my stories weet, is ons lyn ‘blue roan cocker spaniels’ nie gewone honde nie. Ons praat, ons speel skaak (ek het daardie spel heelwat verbeter met ‘n paar van my eie reëls) en ons kan geleer word om bykans enige ding te doen met ons slim pote. Soos tik, byvoorbeeld.
Een probleempie wat ons het, word ek gesê, is dat ons vir onsself dink en nie daarvan hou om bevele uit te oeffen nie.

Natuurlik. Daarvoor is daar mos Duitse Herdershonde.

Nou, Broef-Broef is een van my slimmer familielede, al moet ek dit nou self erken. En as jong hondjie het hy aanvanklik verskriklik goed gevaar in die Internasionale Speurskool. Eers het hulle hom opgelei in gewone speurhond vaardighede: spoorsny, waghou, en om dinge uit klein gaatjies te gaan haal waar mense nie inpas nie.

Maar gou het hulle gesien hy was tot veel meer in staat …

No comments:

Post a Comment