Tuesday, October 19, 2010

Is jou lewe die moeite werd?



Nietzche was weird. Een van sy beter idees was die een van ‘continuous recurrences’. Min of meer in die lyn van ‘daar is niks nuuts onder die son nie’. Maar die idee van hierdie herhaaldelike herhaling is ‘n lekker toets om te kyk of jy wel voluit leef.
Nietzche vra die vraag (nou nie in soveel woorde nie) ‘Hoe sou jy voel as jy jou lewe, net soos dit nou is, oor en oor en oor moet beleef?’
Ek sê Hopla! Laat waai! Want ek doen wat nodig is: is dit nou ‘n boef of ‘n kat of ‘n bak kos; ek sorteer dit uit.
En ja, vanoggend se stappie sal ek graag weer doen al was dit reënerig. En ek het genoeg geslaap en gedagdroom vandag en vir my mense laat weet ek was bly hulle het uiteindelik by die huis gekom nadat hulle heeldag lank geld verdien het sodat ek gemaklik leef.

Mens moet seker maak jy doen als reg.

Wat die kat betref: hy het ‘n probleem.
Maar ek dink nie hy stuur hom veel aan Nietzche nie.

No comments:

Post a Comment