Wednesday, September 1, 2010

Ouderdom en wysheid



Honde verjaar, in effek vir ons, net eenkeer in elke sewe jaar. Daarom moet dit behoorlik gevier word.
‘n Mens (en ook ‘n hond, natuurlik) moet nooit ‘n geleentheid laat verby gaan om fees te vier nie. Jy moet heeltyd mooi dink wat het nou gebeur wat jy kan vier, anders is dit oor voordat jy dit agterkom.

Sewe dinge wat ek die afgelope week gevier het:
1. My verjaarsdag.
2. Die rotdier in ons tuin is verlief en reken hy is verloof. Swak keuse, maar nou ja, ons vier dit.
3. My oom Broef-Broef het nog nie die week iets vreesliks aangevang nie. Ek vier dit.
4. My huismens het nou die aand ‘n besondere suksesvolle spaghetti bolognaise aanmekaargesit. ‘n Viering op sy eie.
5. Die nuwe anti-vlooi program wat my veearts my op gesit het, werk soos ‘n bom. Ek kan nou gesertifiseer word as totaal en al vlooi-loos. Fantasties!
6. Die meeste bome in ons straat het al nuwe blare
7. Die kat op die hoek het ‘n halsband met ‘n klokkie present gekry. Wat ‘n looser! Ek vier dit sommer ook.

Die lys gaan aan en aan.
Sien jy nou?
Hopla!

No comments:

Post a Comment