Tuesday, September 7, 2010

Canis domesticus, Homo sapiens



Wat maak ‘n hond ‘n hond?
Optimisme, lewe in die oomblik, en ‘n wantroue van katte.
Wat maak ‘n mens ‘n mens?
Baie meer ingewikkelde vraag.
Soos wat ek julle deurkyk kan ek ‘n paar tipiese karaktertrekke van jul spesie identifiseer:
Julle glo sterk in liefde en verliefdheid, maar elke nou en dan maak julle ‘n moerse oorlog.
Julle funksioneer as ‘n groep en nie as individue nie, en moet mense aanstel om seker te maak die ander gedra hulle, en nog ander mense as ‘n regstelsel indien dit nie gebeur nie.
Diere het dit nie nodig nie. Ons stem almal saam oor wat reg en verkeerd is. Ons ma’s het ons geleer.
Julle kan sien tot in die toekoms en meestal is dit vir julle ‘n bron van groot angs.
Julle is in staat tot kuns. Dit is ‘n enigma. Ek verstaan kuns nie mooi nie maar daar is definitief iets daaraan. Ek sou dit definieer as ‘n vermoë wat party van julle het om iets te doen wat trane in die ander se oë kan bring. Op ‘n mooi manier.
Werklik vreemd ...
Julle jeug glo altyd alles is anders in die tyd waarin hulle nou is. Maar selfs dit is iets wat herhaal in die geskiedenis.

Julle maak my skoon moeg.
Tyd vir ‘n vinnige slapie …

No comments:

Post a Comment