Sunday, September 12, 2010

Honde kry gelukkig nie eksistensiële krisisse nie.



Ek besef ek leef in my eie wêreld. Ek besef ek is outyds.
Ek is nie hip nie. Ek is nie deel van die reality TV en lag-vir-ligaamlike-funksies kultuur nie (alhoewel ‘n paar van myne nogal koddig is).
Ek het vaste opinies oor dinge en ek blameer die Amerikaners vir die meeste goed waarvan ek nie hou nie.

Byvoorbeeld: wat help dit om rond te reis en dan in ‘n hotel te bly wat net soos jou huis lyk?
Hoekom moet mens na TV programme/Youtube videos kyk wat die hoogste ratings het? Hulle het die hoogste ratings omdat almal kyk waarna almal kyk waarna almal kyk …

Hoekom word die gemidelde mens as standaard voorgehou? Dit is so gemiddeld.

Ek weet dit is moeilik omdat daar meer as 8 biljoen van julle is, maar  ‘n mens (soos honde, ons weet dit) is nie ‘n wiskunde som nie. 

No comments:

Post a Comment