Thursday, June 2, 2011

Danksy die VSA ...


Dit is nie vir my moeilik om ‘n lys te maak van die dinge waarvoor ek die Amerikaners blameer nie.

Kyk net nuus, enige aand.

Nee, die uitdaging kom om mooi dinge van hulle te sê, wat ek soms moet doen danksy die vriende wat ek daar het. (Ek ken darem ‘n paar nice en interessante Amerikaners, al ek is nie dik van die pêlle nie).
Maar ek hoef nie te veel oor hulle hier te sê nie, want hulle verstaan in elk geval – genadiglik – nie Afrikaans nie.

MAAR: as dit nie vir die Amerikaners was nie, was tegnologie nie so gebruikersvriendelik nie en gewone ouens soos ek sou nie met gemak kon Facebook en blog as dit nie maklik genoeg was vir die Amerikaners om dit ook te kon doen nie.

Ek dink ek sal nou maar vir eers hier ophou …

No comments:

Post a Comment