Sunday, June 5, 2011

Danksy die VSA 2 …



My oom Broef-Broef is steeds in New York. Ek dink hy het nou ondergronds gegaan, seker om weg te kom van Paris Hilton se handsakhond en die bouncers wat sy huur om haar ex-boyfriends terug te kry.
Die verhouding met die handsakhond was ‘n voorspelbare kat-astrofe.
Werklik, ek is nie seker hoe hierdie sier-hondjies geteel word nie, maar die lyne van etiese genetika word sowaar en sekerlik ‘n hele paar keer oorskry.
Waar anders kom daardie spits oortjies vandaan? En die kloue wat skielik uit voorheen fluweel-sagte pootjies kan skiet?

Ek dink hierdie keer het Broef-Broef sy moses teegekom.

Hy het mos die handsak bykomstigheidjie (met die heel gepaste naam van Chloë) ontmoet toe Paris haar per ongeluk op ‘n kroegstoeltjie laat staan het, handsak en al. Broef-Broef het teen daardie tyd seker al ‘n paar whiskies agter die blad gehad, en, soos hulle daar oorkant sê, “The rest is history!”

Oom Broef-Broef was nog altyd ‘n sucker vir ‘n mooi meisie met ‘n probleem. En glo my, Chloë IS ‘n probleem!

Ek is werklik bekommerd oor hom. Wat ek weet van die onderwêreld in daardie groot stad, en wat ek weet van my oom Broef-Broef, gee my goeie rede om snags wakker te lê.

Of dalk het ek net te veel cupcakes geëet gisteraand …

No comments:

Post a Comment