Sunday, January 9, 2011

Oujaarsaand op die dak.



‘n Paar mense het my nou al gevra waaroor ek en die kat nou eintlik gepraat het op Oujaarsaand, daar op die dak van sy huis oorkant die straat.
Wel, daar is ongelukkig nie ‘n kort antwoord op die vraag nie.
Julle weet mos hoe dit met oujaarsaande kan gaan, veral as daar ‘n flessie aapsap byderhand is.
En die kat is ook nie ‘n ou wat nee sê vir ‘n knertsie aapsap nie, so op sy tyd.
Ons het goed begin en oor allerhande dinge gepraat. Soos swaartekrag, byvoorbeeld. Al ooit gedink hoe lastig swaartekrag soms kan wees?
Veral as jy op ‘n dak sit en aapsap drink.
Hoe later hoe kwater, en ons het met allerhande slimmighede vorendag gekom. Onder andere het ons die ontwerpsfout bespreek wat gemaak is toe  smaakbekertjies net op die tong  gesit is. Dit sou soveel beter gewees het om hulle al die pad af met die keelgat te hê, tot in jou maag. Dan kan jy daai cupcake, byvoorbeeld, vir veel langer proe. Dit sal beter wees as smaakbekertjies by die maag ophou, natuurlik. Mens wil hulle eerder nie veel laer af in die derm akkomodeer nie …
Miskien vind een van hulle slim mense nog eendag smaakbekertjie oorplantings uit.
Moet net nie die kat s,n op my oorplant nie: ek wil liewer nie van vis hou nie.
Grillerig.
Ons het nog so ‘n paar ander slimmighede ook uitgeruil, en op ‘n stadium het ons begin sing. Ek onthou nie veel verder nie.

My kop was dae lank seer en ek het nou nog nie sover gekom om nuwejaarsvoornemings te maak nie.

No comments:

Post a Comment