Sunday, January 16, 2011

Spoke en ander huismaats



Die ding met spoke is dat hulle maak net wat hulle wil. Hulle is, so te sê, bokant die gereg en dit help nie om vir ‘n spook te vra om by die voorgelegde reëls en regulasies te hou nie.
Dit is maar die beste om die vrede met hulle te bewaar. ‘Spook’ is ook ‘n werkwoord, en mens moenie met jou spook spook nie. Nie ‘n maklike geveg om te wen nie…

Ek beveel dus aan om ‘n spook laat spook na hartelus, of minstens totdat hy uitgespook is. Spoke het ‘n kort aandagspan en raak gou vervelig (en verveeld).

Ons het ‘n huisspook en ook ‘n trol wat onder ons huis bly. Die trol is lastig want hy dra goed rond.
Dalk is dit die spook wat dit doen, ek is nie heeltemal seker nie.
Boonop ruik die trol nie baie leker nie. Ek word baie keer beskuldig van onaardige reuke, maar dit is eintlik daai trol.
Sowaar.

Dit help om die twee van hulle in die rondte te hê, veral met my waghond werk. Hulle sorteer die meeste probleemgevalle maklik uit. Ek kan net bietjie grom en ‘n paar keer blaf, maar dit is eintlik die spook agter my wat die boewe laat spaander. Of die trol wat hulle met die pan oor die kop slaan.
Sien, trolle en spoke is baie territoriaal. Hulle het egter nie goeie sosiale insig nie en almal wat hier aankom is nie noodwendig boewe nie. Maar, nou ja!

Spook en Trol is ook soms goeie geselskap, maar net as jy baie, baie desperaat is.
En hulle hou ook niks van katte nie.
Dit tel in hulle guns, nie waar nie?


No comments:

Post a Comment