Friday, July 29, 2011

Die ‘skrywer’ praat uit die kas.

Stories en mites is natuurlike maniere waarmee mense die wêreld verklaar – totdat die wetenskap alles kom opdonner het.
Nou moet ons feitlik korrek wees.
Hoekom skryf ‘n hond dan ‘n blog, en hoekom het hy ‘n Facebook-bladsy?
Want die wetenskap en sy werklikheid is nie vir my genoeg nie.
Iemand in my posissie is gekwalifiseer om so ‘n stelling te maak – gaan kyk gerus na my CV.
En ek is een van ‘n menigte – gaan lees die populêre tydskrifte en luister na ons politici, en sê dan vir my ek is ‘n uitsondering!
Willem het in sy vorige blog verduidelik van die verskil tussen ekstroverte en introverte, maar hy het niks gesê oor ‘n deel van die bevolking wat in ‘n ander soort van kategorie val nie. Kom ons noem hulle die ‘letro-verte’.
 Letro-verte kommunikeer in skrif. Hulle lees wyd en het sodoende toegang tot die koppe van duisende ander mense. Hulle leef ‘n paar keer: as Oliver Twist, Pippie Langkous, Bennie Griesel en Lisbeth Salander. Hulle het honde soos Jock of the Bushveld en Willem.
Party van hulle skryf. En skryf is ‘n manier om jou idees aanmekaar te sit op papier, want, helaas, die skedel self het eenvoudig nie plek vir alles nie.
Dit is heerlik om te skryf.
Dit is nog lekkerder as iemand nou eintlik lees wat jy skryf, selfs al hou hulle nie van wat jy sê of hoe jy dit stel nie.
Speurhond Willem is ‘n karakter met sy eie stem. In hierdie blog oefen ek daai stem en gee dit plek om te praat.
Die internet het ons groot, gemene eksterne brein geword: ‘n plek om saam te dink in skrif en beeld. Dit behoort nie net aan feite nie – dit behoort aan menslike kreatiwiteit.
Willem is deel daarvan.

No comments:

Post a Comment